onsdag, oktober 08, 2008

Støvdotter under sengen.....

Gamlå tror nå at hun har funnet en enkel løsningen å fjerne støvdottene under sengen på!!!
Dette uten å ligge med rompen rett til værs på alle fire mens hun slenger støvsuger slangen under sengen slik at slangen " kanskje" får sugt inn noen støvdotter!!


Her er løsningen hvis gubben går med på det:

Vi henger rett og slett sengen opp fra gulvet med noen vaiere opp i taket, SMART spør du meg, men NEI spør du gubben.

Synes det bare såg så herlig ut å ha sengen slik som dette her jeg. Får en ikke sove så kan en bare gynge seg i søvn:)).

Ha en god natt alle i blogglandia:))

36 kommentarer:

Anka sa...

Fiffi løsning, hi hi hi:-D Her hadde jeg nok sovet godt hvis jeg hadde blitt vugget i seng hver natt!
Finnes ikke trøtt i kveld... Kansje fordi jeg hadde omgangsyken natt til i går og sov nesten ett døgn! Er frisk som en fisk igjen da. søvn er den beste medisin:) sov godt du i hvertfall så skal jeg blogge litt;) Natti natt.

♥ H@rmoni ♥ sa...

Den var jo stilig da! Blir jo nesten som en hengekøye, så kan du busse mannen i søvn.. HIhi..
:O) God natt!

liven sa...

Hi hi...ja denne så praktisk ut:o)

Ha en fin dag:o)

Torunn sa...

Herlig!
:-)
Ha en ggod dag

Anita sa...

Så herlig ut det ja!! Kunnegodt ha tenkt meg sånn jeg også! Men i en litt "koseligere" look;o) Men jeg er HELT sikker på at mannen min ville støtte mannen din! Jeg har ikke kaniner under sengen, men det er fordi jeg har vaskehjelp og "laken" som går ned til gulvet! Simsalabim så var alle kaniner borte:o) Ha en strålende dag!

fru vims sa...

hihi, for ei seng!
jeg liker den samtidig som jeg ikke liker den.
om den ene ligger og vrir seg så vil jo hele greia gynge, og da tror jeg den andre ville blitt sur?

;)

Den gode feen sa...

Hei Gamlå. Trur det er første gong eg er innom deg, og må sei at eg likar meg godt her ;) Nå har eg faktisk lese meg langt tilbake gjennom heile den koselige bloggen din, he he. Ser me bur i samme by, og eg var også så intressert i den der utgravningen i kjellaren. Me vurderer nemlig å gjere det samme. Hadde vorte kjempeglad om du har anledning om å fortelje litt om korleis de gjekk fram for å få dette gjort :)

Ha ein finfin torsdag, her ser jo været ut til å bli strålandes (og eg som sendte sønnen på SFO i cherrox'ar :) )

Tiril sa...

Du dette har jeg og stritt med i mange år, med en dårlig rygg som jeg har, er det nesten umulig for meg å komme til uten å legge seg langflat og ikke komme opp igjen, for mens eg lå der , ja da stivnet en dårlig rygg.
Så vet du... en gave fra min sønn, en liten robot støvsuger, jeg programerer den inn, den gjør jobben under sengen!!!mens jeg sysler med andre ting, aldri mere støvdotter under min seng.
Ha en super dag, nå skal jeg til kiropraktor...
Klem.

Mitt hvite hus sa...

Herli , herlig=) Så deilig det høres .. kunne bare blitt vugget i søvn . Så kunne man bare heiset den opp når en skal rengjøre0)

Ha en fin dag0)

Unknown sa...

Hi hi hi, genial løysning, spør du meg;9) Spørs om eg ikkje må vise den fram til mannen i mitt liv...
Ynskjer deg ein flott dag, Gamlå.
Klem

moa sa...

hihi..morsom løsning på
problemet :0)
..ha en finfin dag!

Anonym sa...

Vugge for voksne!!! Så gøy hihi!!!
Jeg ville gjerne hatt en sånn :)
Takk for koselig kommentar inne hos meg i går kveld! Du legger alltid igjen så hyggelige og positive kommentarer..Her i Oslo er det sol og ganske varmt i dag..Synd jeg sitter innestengt på et kontor..Burde vært på tur for å nyte disse fineste høstdagene!
Håper du har det bra der du er!
Stor klem fra Kardemomme :)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Åååå dette så jo bare så hærlig ut da... fikk en hengekøyefølelse her jeg... og hengekøyer liker jeg...
Må vel fortsatt mate støvsugeren...

Ha en super dag og helg...

CosiFanTutta sa...

Milde himmel, godt du har en stødig og fornuftig gubbe-mann som kan holde deg i stramme, stramme tøyler når du "tar av", hehe ;o)

Selv om det var risikosport så var det jo både praktisk og pent, da, må innrømmes :o)

Jeg har nervene på utsiden i dag, min søster ligger og føder og hun blir jo aldri ferdig!!!!!!!! Snakket med stakkaren før hun dro til Kvinneklinikken. HYL!!!!! Mine tanker går til veslesøster - Når du tror du skal dø så vit at det er da det begynner. Dette var kanskje mer info enn du strengt tatt hadde behov for, hehe

Ha en fin, fin dag, Gamlå

Lappesola sa...

Kul seng. DEt blir vel nesten som å være på seilbåt. Takk for tipset om Pompel og Pilt. Kanskje på tide å ta med ungene på barnemuseet igjen.
Klem fra Sol

Sologbolig sa...

Hehe! Du er smart, dette var ein lur ide. Men eg tror nok gubben her i huset også hadde sagt nei! Ha ein fin dag!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Den senga såg berre herleg ut.
Det hadde vore noko for meg som har problemer med å få sove om kveldane. Då kunne eg jo berre ha gynga meg i søvn:)
Du får prøve og overtale mannen din på nytt,hehe.
Ha ein fine kveld.

GundaM sa...

hihi, ja smart men ikke noe for den som hater båtlivet da...Tenker jeg hadde blitt grønn i den der;)Men takk for tipset!

hvorfor ikke... sa...

Hærlig, hærllig!
Det var sånn vi skulle hatt, ja;)

Anonym sa...

God kveld!
Å så mange herlige kommentarer du har skrevet til meg:) De varmer skikkelig.
Ser unektelig ut som om det vil være enklere å få vekk støvdottene under senga ja. Men tror jeg hadde ligget klin våken i redsel for at senga skulle brase sammen. Hihihi. Så foreløpig så holder jeg meg til tempur senga mi.
Ha en flott kveld videre og drøm søtt i natt.
Klem Elin!

mali-mo sa...

Urk....jeg hadde nok følt at jeg var på Danskebåten, eller Hurtigruten, eller an annen stor og skummel båt og måttet hatt bøtte ved siden av sengen, hehehe. Men sånn rengjøringsmessig er det sikkert smart!

Vi kjøpte continentalseng for etpar år siden og den er tett under= tapt oppbevaringsplass, men null renhold under sengen. En bra deal spør du meg ;) Kanskje det er noe å tenke på? Iallfall en drøm å sove i!!!

Ha en fin kveld!

prinsesselinn sa...

hei på deg du!
Skelle gjerne gynget der jeg.
kjempefin, men kanskje ikke så praktisk etter enflaske vin eller to..
synes jeg ser meg selv, med hodet utenfor i lett bris...
Har vært i ditt distrikt på mandag og tirsdag.
Det er så kjekt , både i snadnes og stavanger, vært der mange ganger før og blir nok mange mange fler.
Ha en vidunderlig helg...

Ingunn sa...

nææææææ!!!!Pmpel og pilt under her!!!Så artig!!Pompel???Pilt????;)hehe....

Takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Du skriver alltid så hyggelige tilbakemeldninger.Vært sløv på å skrive kommentarer her inne hos deg de siste dagene. Har vært helt utrolig hektisk med jobbingen og har rett og slett vært for sliten til å bruke tid på laptopen!jaja....skal bli godt med en avslapende helg, så stiller jeg sterkere over helgen!;)

Den sengen var bare himmelsk dag!Lurer på om den gynger!!??Skulle gjerne hatt denne!!
God helg til deg!Jabbes på mandag!;)

Klem fra Ingunn

Josefine sa...

Enig med deg.. den går vi for!!
Gynge seg i søvn...suupert:))
Klem Josefine

CosiFanTutta sa...

Hei du, ja nå har jeg landet. Det er stort det der med nye verdensborgere :o)
Mellom oss så prøver jeg noen ganger å huske hvordan det var å få sin første award (heretter kalt utmerkelse) og hente denne følelsen igjen når jeg får nye, hehe. Begynner vi å bli litt blaserte og høye på oss selv, her eller :o)
Jeg sier tusen hjertelig takk for utmerkelsen, med stooor innlevelse (fordi den kommer fra deg ;o))
Ha en riktig så god langhelg. Jeg skal faktisk på bloggtreff i helgen, gleder/gruer meg. Kjenner ingen :o)

CosiFanTutta sa...

Koko, meg igjen. Jeg blir rørt av at du blir rørt!! *snufs*

prinsesselinn sa...

hei igjen ,,, hehe
Utstillingen står tilogmed søndag tror jeg.
stavanger museum,
det som er rett bak teateret.
Og tusen takk for skryt:-)
Nå ble jeg glad:-)

FO - 2 sa...

Ja, der kan man virkelig gynge seg i søvn.
Eller husbonden kunne gynge meg i søvn. Haha! ;)))
Stilig! ;)

Nå er det altfor lenge siden jeg har vært innom deg.
Men, du er ikke glemt.
Takk for fine ord fra deg inne hos meg nå nettopp.
Koselig.

Du spurte en dag hvordan jeg tar bilder osv.
Jeg bare knipser i veg. ;)
Hadde besøk av Miamor i dag, og vi snakket om hvordan man kanskje må ta 20 bilder av ett motiv for å få ett bra bilde.
Det hender det ja... ;)
Siden sletter man og sletter... Hehe.
Jeg har ett lite kompaktkamera som jeg elsker!
Fikk det av mannen til jul i fjor,
Fujifilm.
Siden redigerer jeg bildene mine.
Beskjærer litt osv.
Koser meg med det.
Fotografering er min hobby nr. 1, sammen med hage og blomster.

Ikke noe hokus pokus.
Ofte må man vel være på rett sted til rett tid også. ;)

Kos deg med fotografering, blogging og med livet ellers, til neste gang.

KLEM fra meg.

Heidi og Cathrine sa...

Snedig løsning der der gitt. Fin å kunne dysse både den ene og den andre i søvn;) Spørs bare hvordan den er å ligge i etter noen glass med vin.. Jøye meg.. kjenner det svimler bare ved tanken;)

Ha en super helg Gamlå. Kos deg !!

:-)

Det Lille Hvite Huset sa...

Skikkelig praktisk..og så deilig å bli vugget i søvn.. :-) takk for koselig hilsen på bloggen min.. ha en fin kveld videre.. :-)

Helene sa...

Hei
Hørtes deilig ut å gynge seg i søvn;o)
Ellers er det en stund siden jeg har vært innom bloggen din.
Har vart litt fraværende på bloggingen i det siste så nå må jeg ta meg en rask runde rundt i bloglandia.
Er derfor innom så snarest for å ønske deg god helg!


Klem fra Helene

sortekatt sa...

Hei, tusen takk for koselig kommentar hos meg!Kjekt du likte bloggen min da!Veldig bra inne hos deg:)holdt på en stund du,hehe;) ha en kjempefin helg!!

h.espe sa...

Hi, hi - litt av en seng det der! Snedig med tanke på rengjøring ja, og sikkert grei til å gynge seg i søvn....

Takk for koslig kommentar inne hos meg. Ja, hylla ble jeg kjempefornøgd med! Har lenge savnet noe på den veggen der, og den passet perfekt.

Nattinatt og herlig kommende helg til deg!

Klemmer ;o)

Nettelita sa...

Hehe.. Det var jo en snerten seng! Skulle gjerne kommet opp med en oppfinnelse for hybelkaniner under senga! Denne svevende senga hadde nok kanskje gjort rengjøringen litt lettere ja! :)
Ha en god helg!

by Siv sa...

Aiai den løsningen der hadde jeg likt hjemme :)
Blåser det litt fra vinduet kommer disse skumle "dyrene" frem...
Ha en riktig så trivelig helg
*Siv*

Synnøve sa...

Den sengen var smart med tanke om renhold. Men for ei som blir kvalm av og stå på ei brygge er ikke denne sengen noe for meg. Landkrabbe shø.

 

blogger templates | Make Money Online