søndag, februar 22, 2009

Unike gummistøvler, det vil Gamlå ha…

Hadde det ikke vært kjekt å hatt et par gummistøvler som ingen andre har?

Her er det bare fantasien som KAN sette grensen:

tulip_jpg-for-web-small cow_jpg-for-web-small crocs_jpg-for-web-small girl_jpg-for-web-small green_jpg-for-web-small orange_jpg-for-web-small stovle-p%e5-papstand_jpg-for-web-normal

        

Disse kan en få tak i gjennom ved å trykke på linken her My Design Boots.

Ha en fin Søndag.

Gamlå , Nemi og Gubben skal ut på en lang frisk tur i regnværet idag, og da hadde det vært kjekt med et par støvler som jeg hadde laget selv

10 kommentarer:

Berit T sa...

Ja dette gleder jeg meg til å se, så du får bare sette i gang!
Ha en fin tur i regnværet, men det er friskt å gå i regn, bare en ikke fryser, og så godt det er å komme inn etterpå og nyte noe varmt.
Kos deg.

Linda sa...

Så herlige støvler!
Litt mere fargerike enn mine...
Det blir nok tur i regnvær her i dag også!

Ha en fin regnværsdag ;O)
Og en fin kommende uke!

GundaM sa...

Ja, dette var noe annet enn mine grønne kjedelige ja...

Ha en fin tur i drittværet nå da og takk for kommenterene hos meg siste tiden, har vært litt fraværende men back on track;)

Klem

Veronica sa...

Så utrolig artige støvler, fikk nesten lyst til å kjøpe et par.. :)

Ha en fin fastelavenssøndag:)

hannemor sa...

Hehe...så kjekke støvler...ja er det noe man trenger i denne byen må det jo være støvler!! Kanskje vi skulle begynt å designe noen, og selge,,heheheh
Takk for råd på mal-problemet mitt. Ja hadde jeg bare funnet den, men aner jo ikke hva den heter. Har prøvd ut alle under "velg ny mal" men ingen stemmer. Hmmmm..
jaja..jeg kan ikke gi meg så lett, nå skal jeg bruke dagen her inne, og besøke nye og gamle bloggvenner, og lære nye ting!! Tenk at jeg endelig klarte å koble,,,det var jo så enkelt, har bare ikke oppdaget det..jaja,,øveelse gjør mester!!

Men du,,,du fikk med eg i en kommentar fra meg tidligere her at jeg må droppe bloggtreffet?? Jeg vet jeg skrev det i en kommentar, men husker ikke hvilket. Dere får det sikkert kjempegøy!!!


Ha en fin søndag Gamlå...det er jo faktisk opphold!!?? Utrolig!!

Anonym sa...

Hei Gamlå!
Frodige og herlige gummistøvler! Jeg velger meg de oransje!
Ha en fin slutt på uka!
Klem fra kaspara

Anonym sa...

Herlig & fargerike støvler til store & små!

Nydelig hund på venstre siden av Bloggen din også!

Ha en fin himmelblå søndagskveld!

Klem ღ det hvite hjerte ღ

FO - 2 sa...

Herlige fargeklatter på en (flere!)regnværsdag(er) dette ja! :)))

Anonym sa...

Hei.

Har en utfordring til deg her:

http://anitasheklehjorne.sprayblogg.no/?c=1235337172

Ha en flott søndag videre. :)

rod i hob sa...

Litt problem me å legga inn kommentAR I DAG..... KVESSEN JA??? hb DU fant de du hadde lyst på på butikken... Hadde du våre i nærheten her, sku du fått så møje snop og chips så du orka. Eg e sjuk vett du, å då e de lov å eta alt eg vil....

 

blogger templates | Make Money Online