tirsdag, februar 17, 2009

Hobbyrommet

ble endelig ferdig og det gjorde bloggtørken også:). Her er det malt, satt opp nye benker, kjøpt nye lamper og ikke minst er det kommet opp vinduslister. (Gamlå er så fornøyd med Gubben skal dere vite)Stoffene er kommet i hus som dere her ser, symønster også, MEN symaskinen er ikke blitt mer brukt av den grunn. leeeeeeeeeeer.
Typisk Gamlå, planer har hun, men blir det satt ut i liv?!
Heller sjeldent det må Gamlå si.
Gamlå blir også påvirket av ting som lages eller ideer som settes ut i liv her i Blogglandia, derfor denne fine oppslagstavle!Endelig kom disse gamle koffert til sin rett. Tildaèn passet perfekt til liftgardinen.


Ja, her sitter Gamlå og tenker å funderer over alt hun skal lage og sy. Gamlå har bestemt seg for at nå må hun fjerne den dobbelsidige tapen som sitter fast i rompen i lengre tid, og sette i gang. Kanskje kommer lysten til å tegne og male også igjen skal en se.


Takker dere for alle koselig kommentarer, award og utfordringer jeg har fått. Setter pris på alt sammen skal dere vite.
Nå klør det i fingrene te Gamlå
etter å trykke meg inn på bloggene deres for å hilse på.
Stor klem fra Gamlå

46 kommentarer:

Josefine sa...

Hei.. kjempetøft hobbyrom..her kommer nok inspirasjonen til å blomstre..gratulerer! Kanskje du har sydd den smekre hønen som sitter å passer på skriveren også..

Ønsker deg lykke til på det nye rommet, håper du får tilbrakt så mye tid som du ønsker der:)

Klem fra Josefine

Lisemoren sa...

Jeg er imponert og bittelitt misunnelig. Dette var jo en drøm av et rom. Gratulerer, tenk alt du har fått ryddet opp i. (Så på bildene i innlegget under her) Det er ikke rart bloggtørken din er over og kreaiviteten strømmer på i de omgivelsene. Gratulerer : )

Linda sa...

Wow...så flott hobbyrommet ditt ble!
Tror faktisk jeg startet før med mitt....men det ble en liten stopp!
En lørdag hadde vi vært å kjøpt maling....dro hjem for å sette i gang...Vi viste at stria ikke var perfekt, men at det var så ille var vi ikke klar over.
Stria er full av bulker. Den er til å med lagt over spikerhoder som lager stygge bulker.
Dette rommet har vi ikke brukt før, annet enn til rot, derfor hadde vi ikke oppdaget det!
Så nå blir det sansynligvis panel istedet på rommet.
Men det er dette med tid da...
opptatt mannen min..
Ja ja det nok om hobbyrommet mitt!
Men det blir...:O)
Veldig koselig å se at du er i gang igjen!

Klem fra meg.

ceciliegrut sa...

For et supert rom! Sånn vil jeg også ha :o) Heldige heldige deg.

Linda sa...

Ps. digger koffertene dine!
Flotte og sjarmerende! Og så kan de jo gjøre nytte for seg der de ligger ;O)

Torunn sa...

Så flink du har vært! Du har jo i det minste fått utrettet NOE under bloggtørken! Stilig hobbyrom. Det ser romslig og flott ut!
Jeg er så driiiit lei blogging om dagen, så det skjer svært lite her hos meg også. Fullstendig tomrom for tema.....hehe..
Nyter vinterferien nå om dagen og gjett om det er flere meg borrelås i røva :-)

Klem

Frk Mille sa...

Godt at du er tilbake Gamlå, skal ta dobbelsidig tape til bloggen jeg og fjerne den som sitter i sofaen :)

Så flott hobbyrommet ble, gleder meg å se kreativiteten blomstre her inne og du viser frem den ene kreasjon etter den andre. Ingen grunn til å sitte i sofaen nå ;)

Her ser jeg lampen du snakket om også, kjempeflott arbeisdlys. Lurer på om det hadde vært noe på Victor sitt rom?!

Frk Mille

Mitt hvite hus sa...

Så utrolig flott hobbyrom da. her vil nok kreativiteten blomstre vil jeg tro. Er litt misunnelig på dere som har et hobbyrom. O=)

Nyt rommet og resten av ukenO=)

KlemmmerO=)

Fjordheim sa...

Ja her skulle det gå ann å bli inspirert til å drive med både det ene og det andre på hobbyfronten.
Syns det er blitt et stilig rom. Lykke til.

Tone sa...

oj,oj, blir misunnelig her jeg nå.
Det blir noen år til jeg kan virkeligjøre drømmen om et hobbyrom. Må få ut noen barn først. Ditt ble ihvertfall råstilig, likte treet ditt spesielt godt.
Tone

prinsesselinn sa...

hei på deg så flink du er,
bare sååååååå deilig med ryddig og pent syrom, mitt ser ut som om der er reservelageret til der norske militær eller noe sånn, helt sinnsykt fullt og rotete,
må nok ha meg en kjempeopprydning,
kanskej i påskeferien ??
hmm, må si det var inspirerende å se at du har vært så flink iallfall.
klem

Fru Fjeldhammer sa...

Se her ja.. snart kommer inspirasjon og tiltak og lysten og alt det der.. jeg bare babler jeg på bloggen min om dagen, gjør egentlig minst mulig!!

kos deg på hobbyrommet..
klem

Ingunn LGF sa...

Næmmen så flott!! Og ikke minst så inspirerende! Herlig med den stabelen med gamle kofferter da. :-)

Ha en fortsatt flott uke,
klem fra Ingunn

anneskreative sa...

Hei!
Så fint det har blitt hos deg,,,deilig med et slik rom da.
Kos deg og la kreativiteten blomstre.
Anne

Kort og Søm sa...

Hei,
for et fint hobbyrom du har fått deg!! Ja, med ett så fint rom må jo den dobbeltsidige tapen vekk..."ler"..

Hilsen Fredrikke :o)

Unknown sa...

Herleg at Gamlå er tilbake:0)
Så utruleg flott hobbyrommet ditt har blitt, min venn...
Er ikkje misunnleg...eh, jau, det var visst nettopp det eg var!!
Klem

Anonym sa...

Kjempefint hobbyrom!
No blir det mange lekre kreasjoner i tida framover.Morsomt med symaskin.Skulle bare hatt mere tid.

moa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
moa sa...

hallo kjære venn -
så godt at du er tilbake - JIPPI:0)
..for et hobbyrom du har fått deg, wow, grattis!!!
..kos deg videre, me snakkas..

klem moa

h.espe sa...

Der var du endelig tilbake - såååå godt - har savna deg her i blogglandia vet du.....

For et herlig arbeidsrom du har fått deg - kreativiteten kommer til å blomstre over der, så gleder meg til å se hva som kommer ut av dette.!

Igjen - såååå kos å ha deg tilbake Gamlå!!!!!!

Fortsatt flotters uke til deg!

Klem fra Hildegunn

Julies sa...

Hei, Gamla !!
Velkommen tilbake ! Jeg trodde du hadde SYDD deg bort, je !

Anonym sa...

tippe gamlå trives godt her inne :) å du, si fra om du skal selge en av de koffertene :) hehe.. har sååå lyst på sånn eg!!

klem!!

Cathrine Aksnes sa...

heeei... sååå hyggelig å se deg igjen. long time no see. men ser jo hva du har drevet med. så utrolig lekkert rommet ble da... er kan man fint vre kreativ.. det lyser kreativitet:)

Kosene mine sa...

WOW! Såå herlig hobbyrom da... Nå kan den kreative engergien flyte fritt..
Skulle ønske jeg hadde et eget rom til denslags.. det kommer nok med åra ;o)

Skjønner veldig godt hva du mener med bloggtørke når alt er litt på halvt hold, er det samme her... men nå er jeg i gang med flytting og drømmer om nye leiligheten så jeg nærmest bobler over av inspirasjon for tida.. :D

Ha en herlig uke!

Klem fra meg og kosene mine

Kristoffa sa...

Gratulerer med et flott hobbyrom!!! Her tenker jeg kreativiteten vil blomstre! Lykke til!

Klem

Anne sa...

Yes!!!
You are back :-))

FO - 2 sa...

Veldig flott! :)
Kos deg der.
Håper at kreativiteten og alle dine idèer får blomstre her.
Omgivelsene er iallefall inspirerende. :)

Takk for fine ord hos meg.
Setter pris på det.
Ha en fin dag!
Klem.

Julies sa...

Gjør det - ta ned senga ! Her har den blitt bloggeplass og leseplass nummer en !

Synnøve sa...

Så trivelig og høre fra deg i gjen:))
Så fint hobbyrom du har laget deg:)) Likte oppslagstavla di.

Ha en fin kveld

Sologbolig sa...

Der var du igjen, så kjekt. Eg har savna deg. Så flott og stort hobbyrom, her har du jo virkelig muligheter. Men det er som du sier, planer er ein ting, men å setta dei ut i livet er noe heilt anna !! I det siste har tiltakslysta her vert under bånn. Men satser på at det kommer seg når det blir vår!... og når kommer den tru ? ha ein fin kveld.

Stubbetufsa sa...

Arbeidsrommet ditt ble veldig fint. Jeg ønsker deg en strøm av gode ideer og kreative løsninger der! Og så et fint tre som du kan drømme deg bort i bladverket i! Ja, det treet på veggen rett fram...

liven sa...

så kjekt å se deg igjen!!
som du har jobbet da.o)
Flott hobbyrom du har fått deg:o9
holder på å lage til et arbeidsrom/hobbyrom her også....

ha en fin torsdag:o)

Steinbokkjen ;o) sa...

WOW så hæææææææææærle rom! Vatt jo beint inspirert av å kikka inn her.
Tuuuusen takk for kjempe kosle kommentar! Ååå bloggtreff hadde jo vore super kos, men eg e opptatt dann dagen. Håpa da vette fleire sjansa seinare... Tusen takk fø at du sporde - set veldi stor pris på da! Kooooooooz deg masse på treff - og på hobbyrommet! Gler meg t å sjå ymse kreative resultat...

kleem

Anonym sa...

Hei Gamlå!
Skal si du har fått deg litt av et arbeidsrom!!! Her var det masse spennende å se på og bli inspirert av. Synes det var så herlig med den tomme rammen du hadde fylt opp med spennende ting. Dessuten elsker jeg gamle kofferter, og det ble så fint med disse koffertene under vinduet.
ja, nå kommer det vel til å bli tryllet fram det ene etter det andre på symaskinen. Det hjelper å ha det fint og inspirerende rundt seg, synes jeg. Selv skulle jeg virkelig ha ryddet opp på arbeidsrommet mitt nå. Her flyter det litt, kan du si....
Ha en spennede dag, Gamlå!
Klem fra Kaspara

Alven sa...

Hei :-)

lenge siden jeg har vært inne her...og her har det skjedd en del :-) Ble veldig tøft det hobbyrommet ditt :-)

Godt å ha en egen plass til disse sysslene våres :-)

Ha en fin dag !

klem

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjekt å høre fra deg :) Så flott rommet har blitt! :) Eg trur nok at symaskina blir brukt når tida er inne for det :) Berre vent du ;) Snart viser du oss dei lekreste ting. Gleder meg eg, Gamlå :)

Håper du har det fint. Sender deg ein godklem! :)

Huset i skogen sa...

Det er bare en ting å si..gratulerer med ett kjempefint hobbyrom! Kommer du og tar en runde på mitt også? Her er det sånn at du tar trekker pusten, tar sats og dykker inn i rotet med et lite håp om at kanskje finner jeg det jeg skal ha..Rommet deles nemlig med tre stk "ikkeryddige" barn! Men planen er at det skal bli orden der i løpet av dette året, og jeg har jo fremdeles 10 mnd på meg hihi..

Du har iallefall fått et skikkelig rom, så du får nyte det og så får vi håpe at vi får se mye lekre ting framover;)

Ha en kjempekos kveld!

Anka sa...

Wow... så stor plass!!! Her kan du være kreativ ja:) Så erlig. Orden i sysakene har du også fått ser jeg:) Kos deg på hobbyrommet så gleder jeg med til å se hva du tryller fram, God kveld.

Tilonino sa...

Hei Gamlå
Så kjekt du har det på hobby rommet ditt. Kjekt med slike rom. Jeg bruker kjøkkenet jeg, prøvde en gang å lage til et syrom, men jeg er så sosial at jeg synes det var trist å sitte der alene. Nå er det blitt kontor til mannen :)
Har vært litt i tenkeboksen vedr. bloggtreffet. Har egentlig veldig lyst til å være med men siden det er vinterferie er vi nok ikke hjemme. Men dersom jeg kommer hjem tidsnok skal jeg komme. Det blir sikker kjempe løye :)

Daisys home sa...

Så trivelig at du er tilbake igjen.Og for et kjempefint rom du har fått.Her blir det vel laget masse fine saker og ting.Gleder meg bare til og følge med...klem

Tiril sa...

Hallo i luken.
Så godt å ha deg tilbake igjen.

Kjempekult hobbyrom, det må jeg si.
skulle gjerne hatt meg et syrom ja, bare det at jeg har ikke tid å sy.
Tenker det blir mange fine dresser til bikkja sydd her.

Nita sa...

Gratulerer-gratulerer! Så stort og luftig og oversiktlig! Her kan nok de store ideene komme ja :)
Jeg feirer også nytt hobbyrom; da vi flyttet mente Gubben at gjesterommet kun skulle brukes til gjester, og jeg ble tildelt en pitteliten krok på loftsstua... det var jo som å legge en oppladbar bombe til lading! Mange ting jeg ville gjøre som jeg liksom ikke fikk "plass til"
Så nå har jeg fått viljen min: gjesterommet er hobbyrom med stoor deilig pult, og plass til gjester :)

Trodde først det treet over pulten din var et sleks-tre (stilig!) men det var fint selv om det ikke var det :) Sprek ide!

Koselig at du er tilbake!

Bling - our elf on the shelf sa...

Gratulerer med nytt og knalltøft hobby rom. Her blomstrer nok kreativiteten kan jeg tenke meg :)

Grip dagen sa...

Har du alt under kontroll til bloggtreffet?
Hvor skal vi møtes? Har du nevnt det?
Her starter vinterferien idag. Og tross fullt program så skal dagene nyyyyytes!
Ha det godt. -Og håper du finner igjen kreativiteten på hobbyrommet. Den er nok ikke langt unna...
Klem Marit

Min Verden sa...

Så fint på hobbyrommet. Gratulerer. H.

Sonja sa...

Gratulerer med nytt hobbyrom. Skal si det ble flott,du kan virkelig være fornøyd med gubben.

Gleder meg til å se hva du skal lage der nede. Jeg ble inspirert av dine planer om dette rommet.Dermed fikk jeg også snudd rundt på vevstua mi sånn at jeg fikk plass til 2 vever. Takk for hjelpa.
God helg.

 

blogger templates | Make Money Online