søndag, februar 22, 2009

Parkeringsproblemer?

Her kommer løsningen:

Smart ikke sant?

21 kommentarer:

Julies sa...

Fryktelig praktisk i tettbygde strøk !
Men hva med del 2, når du skal dra videre ?

Prinsesse Elin sa...

Nå kommer en advarsel til problemet med frost lengere nede på siå. Har samme problemet som deg men IKKE DRIKK REN FLØTE FOR Å LEGGE PÅ DEG....DET BLIR BARE EN HELVETES GALLESTEIN UT AV DET.
Sånn det var godt å få det frem slik ikke du gjør samme tabben som meg.
Flott parkering....kan denne brukes på bloggtreffet også????

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hehe :) Den var skikkelig artig, Gamlå :) Håper du har ein herlig søndag :) I Dag er det så vått ute at til og med Storm vil holde seg innen dørs (og det er ikkje ofte..) :D Håper det går fint med både deg, gubben og nemi :) God søndagsklem :)

moa sa...

så genialt:0)
..ha en fiiiiin fastelavens Gamlå, kos deg med boller med masse krem,yammi-yammi:0)

moaklem

Guttemamma sa...

Hei snuppelura!! Tar av meg hatten (lua?) for deg og andre hundeeiere som trosser vær og vind for menneskets beste venn!! Synes så absolutt du fortjener noen kule gummistøvler!!! Klemmer

Linda sa...

En slik bil står herved på ønskelisten!

Mitt hvite hus sa...

WOW !!!! Nyt søndagen .O=)

Tiril sa...

Kjempe kule, skulle gjerne hatt den.

mali-mo sa...

Gratulerer med et sprelskt og boblende hobbyrom!!! Godt jobbet ;) Klart man ikke kan la tre rom stå og støve ned hehe. Vi har foreløbig endel rom som står og venter på oppussing og fungerer som lager vi også;) så jeg kjenner til situasjonen. det morsomme er at størstedelen av det som står på lger ikke er vårt! Men skulle vært hentet av div...jaja. Det blir vel:)

Kjekt at så mange er klar for bloggtreff, skal bli artig å høre om hvordan dere hadde det:)God søndag!

Anonym sa...

Heisann Gamlå :)Takk for koselige kommentarer hos meg i det siste og beklager at jeg er så treg til å besøke tilbake..Datteren min er fortsatt syk på 7 uke og jeg har ikke den helt store gnisten til å blogge..lager noen innlegg nå og da for at bloggen ikke skal stagnere helt men håper at lykken snart skal snu og at alt ordner seg..Du verden for noen fine rom dere har laget i stand..
De koffertene var jo helt supre!!
Og for noen morsomme gummistøvler du har funnet..Må smile av de som ser ut som badesandaler Hihi!!
Selv kunne jeg tenkt meg de oransje :)Ha en fin søndag Gamlå :)
Klem fra Kardemomme :)

Sologbolig sa...

Hehe! God ide !

Anka sa...

For en ide!!! Ha, ha, ha. Ha en deilig fastelavenskveld. Nå har jeg nettopp tatt bollene ut av ovnen og gjestene kommer om en god times tid. I dag er det mamma og svigemor som skal komme på kveldsbesøk.God kveld.

Daisys home sa...

Ha-ha den var fin! Har hatt en finfin utedag her,vært og tent bål og grillet.Daisy storkoste seg like mye som mor og far.Men både Daisy og ho mor er begynt og bli gammel og skrøpelig tror jeg.For vi begge har smerter i hoftene etter og ha gått såpass langt i snøen,hm-hm...Nå blir det og se himmelblå på tvn,klem

FO - 2 sa...

Hehe. ;)

Frk Mille sa...

Det hadde vært noe det, hahaha!

Anonym sa...

Tenk så kjekt når man kommer hjem,tar bilen med seg inn i håndveska så slipper den å snø ned:)
Noe til deg på bloggen min:)
HA EN FLOTT MANDAG!

hvorfor ikke... sa...

heipådegdu;)
Takk for koselige kommentarer!!!!!
Jeg tok meg plutselig en pause...mistet blogglysten...men jammen er det MORRO å blogge, da;)
hehe!
Sender deg et vinterSOLsmil
Klem Torunn

hvorfor ikke... sa...

Jeg vil også ha kule gummistøvler (som du viser under her) til våren!

hannemor sa...

Ja dette har vært en herlig dag!! Vært mange timer i Sandnes,,spist lunch med gode Tiril, vindus-shoppet litt og bare kost meg...og fått rydda masse i butikken i kveld. Det var kjekkere enn i mitt skap,,hehe

Nå må vi bare nyte dagene fremover, har på følelsen av at vi får en MEGAFLOTT vår!!

kos deg du også!! Klem

Anonym sa...

Bare hyggelig å dele med deg.Og enda hyggelig når folk blir så glad som du:)
KLEM!

Synnøve sa...

Hehe. det her må være rene drømmebilen når en skal parkere:))
Men jeg har ikke noe proplem med og lukeparkere for jeg har så liten bil. Mini morris:))
Jeg har sett på nye støvler. har så lyst på noen lange.
Ha en fin kveld

Klem

 

blogger templates | Make Money Online