fredag, februar 20, 2009

Gode varme Tova Tøffler fra hu MOR

Måtte bare vise disse herlige tova tøfflene som jeg fikk fra hu mor da jeg stakk innom på en snarvisitt.  Se bare på den søte blomsten som hun har heklet og

festet på. Hele familien får slike tova tøffler!! Hu e nå grei hu mor!!

DSCF3803

Gamlå ble skikkelig glad, hu som alltid fryser. Ja, Gamlå er en  frostmakk,

fryser alltid!!!

DSCF3804

Som en tidligere arbeidskollega sa, slutt å syt om denne frysinga,

Det er ikke rart du fryser…det finnes ikke noe isolasjon på deg…

leeeeeeeeeeeer!! Det er ikke min feil at Gamlå ikke legger på seg.

Spiser som en hest, men det renner ut som en …uansett.

 

Ønsker dere alle en Riktig GOD HELG.

Kos dere masse for det skal jeg.

26 kommentarer:

Berit T sa...

Knallgodt tøfler og slike er jeg også avhengig av, fryser alltid på føttene.

Og hobbyrommet ditt var flott, stort og lyst, herlig!

Ha en koselig kveld.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Kjempesøte og fine tøfler du fekk av mammo di:)
Tøfler eller tjukke sokkar er noko eg er avhengig av om vinteren, men om sommaren er det barbeint som gjeld.
For eit herleg hobbyrom du har fått deg.
Ha ei fin og god helg.
Gler meg til bloggtreffet neste helg:)

Steinbokkjen ;o) sa...

Ååå men dei såg gooooooooooooe ut og knallfine i tillegg! Koooooooz deg m beina godt oppi vidunderet du ;o)

Ha ei hææææææærle helg!
klem

Unknown sa...

Kjempefine tøfler!
De blir nok deilige å varme føttene i:-)
Jeg må også ha noe varmt og godt både på føttene og hele kroppen vinteren igjennom. Det er som om telen har gått i ryggmargen på meg, men jeg pleier å tine opp når vårsola kommer ;-)
God helg!

liven sa...

Flinke mamma som strikker gode tøfler til deg!!
Du fryser ikke på beina med disse!!

Ha en fin fin helg Gamlå:o)

Synnøve sa...

Så fine tøfler mora di har laget.
jeg er en frossenpinne, men har mer en nok isolasjon men fryser alikevel

Ha ei fin helg:))

Sologbolig sa...

Slike tøfler er bare så deilige. Er ein frostpinn sjøl så eg veit akkurat åssen det er. (Og enda til så har eg masse isolasjon !!! Uff!) Ønsker deg ei riktig god helg !

Tiril sa...

De så herlige ut, flotte var de og, godt me morer!!
Sitte nå her me spød , det går helst i ragger, ikkje alltid de blir liga store, gjør ingenting.
Fine helg.

Linda sa...

Så fine tovatøfler!
Har noen jeg også, noen er selvstrikket og noen har min mor strikket.
Har ikke det problemet at jeg ikke legger på meg jeg da....;O)
Ha en fin fin helg!

Klem fra meg!

Anonym sa...

Nydelige tøffler fra din snille MOR!Disse er gitt av godt hjerte.Tenk for et luxusproblem å ikke legge på seg.
Ha ei god helg!

h.espe sa...

Så herlige tøfler du har fått av mammaen din - de var virkelig skjønne!!!

Ønsker deg en flotters helg - kos deg masse!!!

Klemmer fra Hildegunn

FO - 2 sa...

Veldig fine! :)
De vil både pynte deg opp og varme deg samtidig. ;)))
Klem fra Ida med nok isolasjon og som elsker å gå barbent. ;)
GOD HELG! :)

Kosene mine sa...

Så søte tøfler! :D Herlig med snille mamma'er...min strikker tykke sokker og hekler grytekluter til hele familien + + +

god helg til deg også,
klem fra meg og kosene mine

moa sa...

hallo kjære venn -
..det må vel være de søteste tøflene jeg har sett...så yndig og kule på en gang!!! just lovely:0)
..passer deg perfekt gamlå!
ha en herlig helg, jeg koser meg med et glass vin - og nyter at jeg har fri hele helgen....
klemmer fra Moa

Sivs hus sa...

Hei, så vakre tøfler:-) God helg fra Siv

Anonym sa...

Kjempeflotte tøfler. Mine strikkeprosjekter blir aldri så fine. Men øvelse gjør mester sier de. Heldige deg som har en sånn snill mor.
Og du - hvis det er kiloer du mangler så kan du få så mange du vil her;)
Ha en flott helg og fastelavn min venn.
Klem Elin!

Min Verden sa...

Hvorfor har ikke jeg vært her på en stund? ;) Vel, jeg må se litt mer men først vil jeg gratulerer med nye, fine og veldig gode tøfler. Skulle ønske meg noen sånne ja! Heldig du :) god helg. H.

Cathrine Aksnes sa...

så fine tøfler... gammeltanta mi lager også slike:) nå blir du god og varm.. koselig å ha deg back in business på bloggen igjen:) ha en flott helg

Frk Mille sa...

Å så deilige tøffler du har fått. Det kommer nok godt med til en slik frostmark som du er ;) Du må se i bloggen min hva jeg fant på antikkmessen. Kom du deg til Figgjo i dag?

Ha en fin lørdag!

My home is my Castle sa...

For noen herlige tøfler... De er noe for meg som og fryser lett, selv om jeg har god isolering hehe :))

Ha en fin kveld kjære Gamlå ;)

Klem,Kari

Anne sa...

Jett om en kald trønder skulle hatt slike..., eier jo ike sirulasjon sjø... røyk, artherosklerose og åreknuter gjør at blodet bare sirkulerer på midten av denne middelaldrende kroppen :-))

Nå fylles det på med noe som tynner blodet, og snart starter allsangen her, Grand Prix vettu!!

Min Verden sa...

Blås og regn er jo ikke noe særlig. Håper det gir seg, så du får lufta nesa litt i morgen. Det håper jeg på iallefall. H.

Guttemamma sa...

...og jeg har savnet deg!! Herlig å ha deg tilbake!! KLem så lenge

Solveig sa...

Hei hei! Så fine tøfler:) Kommer mest sannsynlig den 28. Blir koselig!
Håper du har en fin lørdag!

Drømmen om en eplehage sa...

Hei på deg snuppelura!

Godt å se deg tilbake igjen, blir alltid glad av å få besøk av deg :o)

Slike tøfler ligger det mye omtanke i. Kjempefine var de!

Ett slikt hobbyrom kunne jeg tenkt meg også. Skikker på at jeg hadde tenkt ut gode planer der. Jeg har visst andre halvdelen av den tapen i rumpen, men jobber iherdig med å pille den av nå. Begynte i forrige uke, men det tar vel litt tid før den er skikkelig vasket bort. Har alltid litt tungt for å komme igang etter vinteren og februar pleier å være verst, men NÅ er den snart omme ;)

Varm klem, gode tanker og stort smil!

Prinsesse Elin sa...

Det må bli noe som er lett å finne.
Charls og de er jo ganske grei men kansje ikke alle vet hvor det er. Kulturhuset??? Utenfor der??? Vet egentlig ikke. Har du noen gode forslag. Gamlaverket hadde jo også vært en mulighet.

 

blogger templates | Make Money Online