søndag, november 09, 2008

Skulehuset på Ålgård.

I går var Gamlå på " skulehuset på Ålgård "! Der må jeg si at det var utrolig koselig og masse fint. Dere kan lese og se flere bilder på Prinsesse Elin sin blogg. Dette ble med Gamlå hjem:

Vi var så heldig å bli tante til lille " Sofie " på Onsdag. Så denne flotte smikken og skiltet blir hennes fødselsgave fra oss!!

Har vært så lei juice kartongen på kjøkkenbordet, og nå vil jeg erstatte den med denne. " Livet består av øyeblikk nyt dem " . Likte teksten!!

Min første tilda som jeg har døpt " Gamlå " håper ikke Prinsesse Elin blir fornærmet av navnet jeg har tildelt den!! Obs. Nå glemte jeg nesten å fortelle at jeg var så heldig og treffe Prinsesse Elin. Dette her var som jeg trodde en kjempe kjekk dame som var utrolig koselig og lett og prate med.

Ellers så har jeg vært så heldig å få en gave i posten fra boggeren Charm Design for at jeg hjalp henne med PCèn. Tusen takk for gaven. Den falt i smak:).


Til slutt hvis dere fremdeles henger med så vil jeg vise dere min founde som jeg har duftlys rester i. Under har jeg en rist hvor det er et telys som jeg tenner på.Nå skal Gamlå rundt i bloggene deres og titte på deres siste innlegg!!

27 kommentarer:

rod i hob sa...

Hei Gamlå!
En liten utfordring til deg frå meg :-) Hos meg ja :-)

Unknown sa...

Så kjekt å få treffe andre bloggarar i verkelegheita:0)
Du har fårr snopa deg masse fint, ser eg.
Gratulerer som tante, min venn, alltidt koseleg med nye verdensborgarar i familien:9)
Utruleg god ide med dei duftlysreatane, bortsett frå at eg faktisk true mi fonduegryte vart kasta av mannen i mitt liv i eit ubevokta øyeblikk;9)
Men finst no sikkert noko anna å ha lysrestar i og...
Fortsatt fin søndag til deg, klem

GundaM sa...

Neimen, så heldig du er som har vært i skulehuset!!!

Skjønner det var like sjarmerende som man ser på nettet ;=)
Godt du kom med et innlegg igjen, det er bestandig så trivelig å få kommentar fra deg!

Klem

liven sa...

Så kjekt å få besøke skulehuset da!!
Koselig å få hilse på damene også:O)
Fine ting du har kjøpt.......har litt fra disse damene her også:O)
Lett å la seg friste!!
gratulerer med et lite tantebarn:o)
skjønn presang du kjøpte til henne!!

Ha en fin kveld:O)

Anka sa...

Fin fødselsgave syns jeg:) Sikkelig jentete da! Så heldig du har hvert som har fåt gave, også fra Charm Design som har så god smak:-)
God kveld.

hvorfor ikke... sa...

Så masse flott, må jammen ta meg en tur til Prinsesse Elin jeg også...har ikke hun bloggshop...
Ha en flott kveld...her er det skikkelig kose seg inne-vær.
smil Torunn

Den gode feen sa...

He he he, eg kvakk til då eg såg bilde av smekka i det vesle ikonet ute på NIB. Dumt at eg ikkje var i skulehuset samtidig med deg, men kanskje me møtes ein anna gong ;)

Ha ein finfin søndagskveld!

Guttemamma sa...

Takk for det!!! Du klikker på den blå ruten øvertst til venstre på bloggen min! Spør igjen om du ikke får til videre!! Lykke til!! Skulle GJERNE vært i "Skulehuset", men vi som bor langt unna får nøye oss med bilder...! Klem fra Anette

Prinsesse Elin sa...

Takk for alt for flotte ord. Jeg følte nesten ikke at jeg fikk noen tid sammen med deg. Egentlig burde vi to vel ha låst oss inne på utedoen å sittet der å trukket frisk luft hele dagen, kjadret om alt og ingen ting og rett og slett bare kosa oss. he he
Tror ikke det hadde vært problem å slå ihjel et par 5 timer sammen med deg. Å Gamlå går bra det. Nå høres det ikke så gammelt ut lengre;O)

Ida sa...

Heldiggris som har vært der !! Og gratulerer med tantebarn !! Blir så sentimental når jeg får høre om nyfødte...hihi!

Stilig den Tildadukken ;-)

Håper helgen har vært fin! klem

Anita sa...

Så heldig du er som bor så nær at du ka n stikke innom skulehuset!!! Så masse fine ting du kjøpte! Masse vil ha der!! Ha en strålende uke!

Nettelita sa...

Heldiggrisen!! :) Jeg skulle så gjerne vært i skulehuset jeg og, men bor jo på en helt annen kant av landet, desverre! Kan tenke meg du kosa deg mase der! :)
Søte ting du fikk med deg hjem..
Og gratulerer som tante! Så gøy!! :)
Klem

Tiril sa...

Jeg ser du fant litt på skulehuset , søt smekke til tantunge,skulle nok vert en tur hos Elin jeg med, men her har jeg fullt opp fortiden.
Kos deg over tantungen.
klem Tiril

Min Verden sa...

Oj, så fint. Visste ikke at de hadde åpnet ennå. Lenge siden jeg har vært skikkelig rundt i bloggverden nå. Takk for alle hyggelige kommentarer fra deg. Klem Hanne

Julies sa...

Hei !
Så heldig du er som kunne ta deg en tur dit da ! Har fulgt med på Prinsessebloggen og tenkt at der kunne jeg tenkt meg å vært. Innimellom skulle jeg ønske at tante Julie hadde bygd huset sitt på en annen kant av landet.På sørlandet, for eksempel... Da jeg var på ferie der i sommer å så alle de fine butikkene... Her er det faktisk ikke så mye av denslags.Her handler vi på Bohus alle mann, liksom. Så skolestua virker virkelig forlokkende...
Ha en fin mandag !

Bouvbear sa...

hei min venn,håper helgen har vært fin.
Jeg er helt enig med deg ang.jucie kartonger, jeg har det på samme måte når det gjelder saftflasker. Jeg tømmer saften over på Ikea flasker, ser mye koseligere ut.
Så fin Tilda..masse håndsøm..jeg har laget en selv..har jeg glemt å vise den frem på bloggen min tru..? Endelig noe jer er stolt av og har fått til så glemmer jeg å skrive om det og legge ut bilde..?? jeg får sjekke om hun er i bloggen.. he he.
Får nesten melkespreng av Lykkelitengaven sukk..
Så heldig du er a...fått gave o greier..
Ha en fin fin uke, så blogges vi snart igjen håper jeg.

Karna sa...

Så heldig du er som bor slik til at du kunne besøke skolehuset, så ut som det var mye fint der. Kjempe flott Tilda du har kjøpt deg, og nydelig gave du har fått.

Anonym sa...

Så heldig du er som har vært på en sånn kjekk tur :)Nydelig smekke du har kjøpt :)
For noen år siden laget vi masse fondue hjemme, men det har blitt litt glemt bort de siste årene..
kanskje jeg skulle finne fram gryte mi igjen..det er jo innmari godt da..
Ha en fin mandag! Klem fra Kardemomme :)

Anonym sa...

God morgen Gamlå
Sjarmerende smekke. Jeg er komplett gal etter prikker, blir nostalgisk og glad av prikkemøntrede ting. Likte også spesielt godt din nye juiceflaske med det fine visdomsordet på. Noe å stadig bli påminnet om det der.
I dag skal jeg fortsette med min hjerte-produksjon i et voldsomt ruskevær. Herlig med kaffekanne innen en armlengdes avstand og symaskinen parat. Ha en nydelig dag med mange av de fine øyeblikkene! Klem fra Kaspara

Anne på Moseplassen sa...

så lur gjennbruk av fondygryte og duftlysrester da :)
Og takk for tips om juice i flaske, mye bedre enn juice i kartong eller mugge :D

ceciliegrut sa...

Fin flaske! Har sånn jeg å, men uten skrift. Det er jo myyye flinere med en sånn enn en kartong ja! Serverte iste da jeg hadde klubb sist i den og fikk kommentar om hvor fint det var :o) hihi,

Torilpia sa...

Oi sann .. så mye fint da .. :o)

Likte tipset ditt ifht duftlysene, kjekt å få brukt opp hele lyset.

Håper PC'n din er oppe og går igjen snart .. god bedring til den .. hehe ..

Ha ei kjempefin ny uke - klem!!

Veronica sa...

Hei hei,

så fin gave du kjøpte til Sofie, sånt hadde jeg blitt glad for å få da min Sofie var nyfødt også :)
Koselig å gå på messer - gleder meg masse til julemessene som kommer fremover!

LIkte gulvet i innlegget nedenfor her - tror jeg hadde gjort som deg, hvis ikke jeg hadde besvimt før jeg hadde kommet så langt da?!

Ha en fin uke :)

Therese sa...

Ååååhhh, så fin smekke og skilt. Det var skikkelig sjarmerende ❤ Jeg er fremdeles litt imponert over måten du "fonduerer" lys jeg altså *ler*

Anonym sa...

Hei Gamlå!
Det er liv i meg enda altså.
Heldige deg som har vært på skolestua. Kunne jeg også tenkt meg.
Har en utfordring til deg inne på siden min hvis du vil og ikke har tatt den før.
Klem Elin!

Tulip sa...

Gratulerer med tantebarn. Koselig med baby i familien!

Duftlys i fonduegryta? Den var ny! Men sikkert lurt, siden gryta står og støver innerst i skapet...

Synnøve sa...

Så mye fint du har kjøpt deg. Likte juice flaska. Den var ikke dum.

Hihi. jeg prøvde og legge igjen kommentar til deg fredagsnatta, men fikk det ikke til. Men jeg greide heller ikke og se at sauen din var en sau, så da fant jeg ut det var på tide og legge meg.
(hadde bare drukket vann)

Ha en fin dag;)))

 

blogger templates | Make Money Online