fredag, oktober 24, 2008

Kvardagsliv i Storemyra!!


" As i live each day
may I do my part.
To make a diffrence and
touch one heart.
Each day it is my goal,
To bring smiles & laughter
into a soul"

Dette her er en dame Kvardagsliv i Storemyra som jeg er blitt så glad i!
Hun har ett så hjerte stort at jeg til tider kan få tårer i øyene når jeg leser hennes innlegg.
Ja, Line er bare et så varmt, omtenksomt og medmenneskelig menneske at det varmer meg. Hun deler ut awarder og vil gi dem til alle!! , og som vi alle vet så kan en ikke alltid det!!


"Sånn er det bare med den saken ", som nissemor i Blåfjell sier!!

Jeg må også ikke glemme å si at jeg har respekt for ALLE dere her i blogglandia, men " Kvardagsliv i Storemyra " er nå en så herlig dame som jeg akkuratt i dag vil gi litt STAS på!!

STOR KLEM FRA GAMLÅ som er så glad for å kjenne deg her inne.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er så glad i ord og dikt, og dette engelske verset var helt nydelig og tankevekkende! Må skrive det opp og ha det her på arbeidsrommet! Takk for at du delte det med flere! Ha en glad helg! Klem fra Kaspara

Unknown sa...

Tusen, tusen takk for dei varmande orda frå deg, Gamlå:9)
*Snufs*, eg vert jo heilt rørt her eg sit...Det er så kjekt å vite at du set pris på meg, min kjære venn!!
Eg er utruleg glad for å ha blitt kjent med deg her inne og, du er no ikkje så reint lite hjertegod sjølv!!
Har hatt hovudverk heile denne veka, så i dag karra eg meg omsider til lege og fekk konstantert bihulebetennelse...Går i utgangspunktet til behandling for stiv nakke og rygg, og det har no tatt seg oppatt pga den dumme betennelsen. Vart dermed sjukemeldt i 14 dagar for å ta meg innatt, og få litt betre effekt av behandlinga.
Når ein då sit og er sjuk og synst litt synd på seg sjølv så er det jo EKSTRA koseleg å verte gjort stas på:0)
Fekk ikkje gått rundt på bloggane når eg laga innlegget for å seie frå, for her kom rullande eit forferdeleg ver med lyn og torden, og då var det berre å trekke ut alt som er...Så då er det flott at dokke finn fram allikevel:0)
Varm klem frå Line.

Synnøve sa...

Så koselig du skriver om Line. Hun er bare så snill og god. Hun virker bare tvers igjenom 100% ærlig.

Ha ei god helg

Som mine dager er sa...

Jeg er så enig. Line er fantastisk, og fortjener hver eneste hyllest.

Marit

Steinbokkjen ;o) sa...

Åååå så hærle innlegg!
Ha ei vidunderle helg ;o)

Anonym sa...

Dette er første gang jeg skriver i en blogg som jeg leser ofte. Grunnen er rett og slett at jeg vil her vise hvordan jeg også setter pris på Line i Kvardagsliv i Storemyre. Dette er en blogg som jeg liker så godt da hun viser så godt et hjerterom.
hilsen LL

 

blogger templates | Make Money Online