torsdag, mai 22, 2008

NÅ begynner det endelig og skje noe...














Hurra, Hurra, tralla, lala, la...
Jeg er så glad. NÅ begynner det å skje noe i heimen igjen...gjett om det e ei som e glad............begynner endelig å se enden på støv, støv ,støv.
Kjelleren er ferdig utgravd....
Vi venter kun på at kommunen sier...START...Vi er mange som venter ...JEG (vi) kommer til å få en 70 m2 terasse...MED den Utsikten....ikke verst det i STAVANGER med utsikt rett til RYFYLKE...OK, Skrøyt...
men jeg er så glad så glad. Legger her ut bilder som dere ser viser det som er utgravd av kjeller ( og som har medført så mye STØV)!!! nevnt i tidliger innlegg...nok om det.. la oss heller se lyset på den andre siden...
dere vil her se nye vinduere ( det er de med sprosser) alle vinduene vil bli byttet ut med det dere her ser ...
Idag etter resultatet så fikk jeg lyst til å kjøpe blomster..noe som jeg her har gjort...Håper dere har kost dere med bildene..( for det har jeg)
Det kommer til å bli flott...er dere ikke enige???
Gleder meg til i høst da jeg kan vise der hva vi har gjort inne, etter at lister osv. er tatt !!!!
Tusen takk for de fine kommentarene dere legger inn her hos bloggen min, det gleder meg så masse.
Klem fra Gamlå som er så glad så glad

31 kommentarer:

janne - kathrine sa...

Hei, hei.

Så da kommer terrassen utover det området som vi nå ser er dekket med steinmasser? Eller misforsto jeg?
70 kvm. ja - det er stort det :-) Skal terrassen gå i vinkel rundt huset eller?
Skal bli spennende å følge med på hvordan det blir. Skjønner du er glad for at dere er igang igjen! Slike venteperioder er kjedelige.

Ha en fortsatt fin kveld da!

Anna Lisa sa...

Ja det er virkelig mykje å gjer på med oppussingsprosjekt. Vi holdt på i eit år, før vi kunne flytte inn i vårt hus. Men det er verdt det. Blir altid eit bra resultat til slutt.
Blir spennande å følge med etterkvart.
Ser at det er fint vær hos deg også.
Man må bare nyte det.
Ha en fin helg. Klem

Som mine dager er sa...

Jeg er helt enig. Dette kommer til å bli så bra!!

Tenke seg til 70 kvm terrasse. Det er det som er så deilig med sommeren og uterommet: at man kan ha stor plass å tumle rundt på. Forstår deg veldig godt når du gleder deg til å få dette ferdig.

Hold oss oppdatert da. Jeg ønsker dere lykke til.

prinsesselinn sa...

å himmel og hav,,,
70 m2.
er det du som skal ha åpningsfesten til kulturby stavanger på terassen eller ?
;-)
heldige dere.
Det blir sikkert utrolig kjekt å komme igang.
Lykke til , jeg følger spent med,
Utrolig søte fuglehus forresten.
ha en fin helg.

hannemor sa...

Hei igjen du!! Du som nesten er "nabo" hehe,,,nei jeg vet ikke hvor du bor,,annet enn at den utsikten har jeg da sett opptil flere ganger!! (: Ser dere har vært på tur innover i Ryfylket!! Kjempflott båttur det da! Selv bodde jeg på Sand i flere år,,, (:

Kom innom butikken mein en dag da...jeg har endret åpningstidene nå i sommer og har åpent fra 14-18...eller lenger ved behov!! Du finner meg garantert, for ejg er eneste butikk i gamle stavanger..! (:

Ha en fin helg, og nyt terrasen din....ikke rart du er glad!!!!

Miamor sa...

Gleder meg med deg!! Er i nyydlige Stavanger nå!! Gått tur rundt Stokka vannet i dag! Fantastisk :)

Nyperosa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Jammen blir det flott med en slik stor terasse - og med den utsikten...supert...

Ha en koselig dag og helg...

Karna sa...

For en belligenhet, fantastisk utsikt, klart dere må ha en stoooor terrasse!

Lykke til med byggingen, skal bli gøy å følge med i prosessen!

Ha en fin helg!

Helene sa...

Så flott det blir med stor terasse der du kan nyte den flotte utsikten. Gleder meg til å se det ferdige resultatet :-D

God helg!!

Mitt hvite hus sa...

ÅÅååååå For en utsikt, missunnelig!!!! Nei da Hi hi.

Herlig! Stor terasse er deilig vår er vel bare 50 :=) Deilig å komme videre i oppussingsprosjektet. Gleder meg til å følge med videre.
Ha en strålende fin helg.
Klem

Albertines verden sa...

Heisan. Hyggelig med hilsen fra deg. Jeg pleier å ha flytende inpreginering i maskinen sammen med putene jeg har ute, samt noen gardinlengder som henger rundt min overbygde veranda. Fungerer ganske så bra, og så er det enkelt. Ha en fin helg!

Nyperosa sa...

Guri Malla,

nå satte jeg kaffen
i halsen. Tror nok
jeg vet hvor du bor,
jeg skal på besøk
i nabohuset i kveld ; )

Ha en god helg
i finværet : )

Nyperosa sa...

Hallo igjen,

nå har jeg vært
hoss nabo Tone,
hu du skulle på
fotokurs med... :)

Au revoir.

*Hege*-mine små skatter sa...

Hei og takk for koselig hilsen p bloggen min:)
Jeg ser du skriver om Ryfylke...-mine foreldre har hytte på Skartveit/Halsnøy. Det er veldig flott utover der på stille og solfylte dager...(drømmedrømme...)
Jeg la deg til på min blogg jeg-så kan jeg få følge med på errassen din;)

Gamlå sa...

Hei hei Nyperosa!!! Nå er jeg spent på hvem du er. smiler.

ha en fin kveld

mvh Gamlå

Nyperosa sa...

Ja,

du får ta det
opp med Tonemor : )

Au revoir.

Heidi og Cathrine sa...

Heisann og takk for hygelig hilsen på bloggen min.
Du verden for en fantastisk utsikt dere har! Herlig!!!
Det blir sikkert skikkelig flott med så stor terasse da. Skal bli moro å følge med i prosessen :o)
Ha en fortsatt fin kveld!!

liven sa...

Dere har nok å gjøre fremover nå dere da!! Godt mot:)
Kommer til å bli flott hos dere med svær terrasse......blir kjekt å følge med!!

Ha en fin dag:O)

Randi sa...

WOW!! for en utrolig utsikt!! gleder meg til å følge med etter hvert som det går fremover her.


Ha en flott dag.

Fru Fjeldhammer sa...

Dette kommer til å bli råflott, skjønner at du gleder deg!!
For en utsikt!!

klem

Fru Fjeldhammer sa...

Dette kommer til å bli råflott, skjønner at du gleder deg!!
For en utsikt!!

klem

Fru Fjeldhammer sa...

alle gode ting er tre... *S*

Sologbolig sa...

Så flott dette blir da, og med den utsikten!! Ikkje rart at du er glad! Takk for besøk i bloggen min, det var koselig. Ha ein fin kveld!

Lappesola sa...

Du kan gjerne skryte av den utsikten, for den var fantastisk. Lykke til med terassen.
Hilsen Lappesola

h.espe sa...

Duuuuuuu, dette blir bra altså!!! Misunnelig, misunnelig - deeen utsikten da, og 70 kvm å boltre deg på, wow... Helt klart - der kommer du til å få mange herlige stunder....

Ønsekr deg en herlig dag videre!!

Klemmer :o)

h.espe sa...

Hei, og god morgen...

Ligger en liten utfordring til deg på bloggen min - håper du tar den...

Strålende fredag og nyyydelig helg til deg!!

Klemmer:o)

Anonym sa...

Hei på deg, Gamlå

Nå ble jeg så "forveden" at jeg måtte sjekke bloggen din...

Koselig å se huset fra andre sider enn jeg pleier, hehe.

Håper du tar mange bilder underveis, kjekt å følge med på oppussingsprosjektene til folk.

Ha ei flott helg i nydelig vær.

Hilsen ei som kjenner "Nyperosen"

Morfar sa...

Takk for velkomsthilsen! :-)

Nyperosa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
@__EY__ sa...

Hei,

mye surr med å
lage seg en blogg,
men nå er jeg på...

Jeg linker deg
så er jeg ferdig
med det ; )

Heldig er vi med
alt dette flott været !

 

blogger templates | Make Money Online