søndag, mars 09, 2008

Endelig...............

Hei.
Idag ble bloggen Gamlå opprettet. Dette etter å ha blitt inspirert av så mange fine blogger.
Her håper jeg at jeg kan få lagt ut bilder og beskrivelser av prosjektet huset vårt som vi til stadighet pusser opp. Kommer nok også til å legge ut bilder og opplevelser fra våre båt turer i det flotte Ryfylke.Har nå sittet i et par timer og synes det er vanskelig å opp rette bloggen.

Kommer nok de første uker til å prøve å feile med bloggingen, men målet er at det kommer til å bli bra etterhvert.


Her er et bilde av Gullet mitt " Nemi "



Hilsen Gamlå

5 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Velkommen til Blogglandia...
Kjenner igjen dette med å aldri bli ferdig med oppussing ja, bor i et hus fra 1960, som er bygd på litt sånn i "hytt og pine"... har brukt masse tid og penger - men det blir liksom ingen ende på det...
Nydelig hund dere har, vi hadde en Cavalier King Charles Spaniel tidlige...

Ha en koselig kveld...

Linda sa...

Hei!Gratulerer...dagen etter kvinnedagen,hi,hi.Lykke til i bloggverdenen.Spennende...
Ha en fin uke!Hilsen Linda :))

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei,
og velkommen som bloggar.
Nydeleg hund du har:)
Du får nok til blogginga etterkvart, det er berre å prøve og feile, og alle her er så hjelpsomme at om du lurer på noko så berre spør i vei:)
Ha ei fin ny veke.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Velkommen til Blogglandia! Her er det kjekt å være, så innmari mye inspirasjon å hente rundt om.Åhh for en herlig liten hund, smeeeelt!
Ha en skjønn uke.
Klem

Gamlå sa...

Tusen takk skal dere har for de hyggelige kommentarene Deres. Og til Hildes......vær du sikker.Jeg kommer nok til å grave og spør når jeg står fast ved noe, og vær du sikker det kommer jeg nok til å gjøre!!!
Klem fra Gamlå

 

blogger templates | Make Money Online