onsdag, september 24, 2008

Moren til Gamlå sitt soverom

I går besøkte vi min mor, der vi ble servert nybakte horn med eple og skjokolade. nam nam. Gamlå er en rastløs type så da hun oppdaget at kameraet lå i vesken så spant hun rundt fra rom til rom og fotograferte.

Her har soverommet blitt byttet ut med sommerlige sengtøy og detaljer til mer høstlig:


Moren til Gamlå er veldig kreativ, og her har hun tatt noen greiner som hun har bundet sammen og dekorert med forskjellige prismer:

Dette hadde min mormor på sminkebordet sitt, nå er det Gamlå sin mor sitt:
Dette var bilder fra soverommet. Gamlå vil en annendag vise bilder fra stuen. Det er alltid koselig å se hvordan andre har det. Håper dere også synes det.
klem fra Gamlå

33 kommentarer:

Lykkehuset sa...

Så fint hun har det. Har nesten alltid med meg kameraet jeg også. Kan jo plutselig dukke opp noe jeg vil ha på film;) Ha en fin kveld!

ceciliegrut sa...

:o) Så fint mamma'n din har det! Og så flott redd opp sengen var. Sånn skal jeg også ha sengen min hver dag.


...når jeg blir voksen. ;o)

Likte bildet over senga å.. Kjempefint!

Anonym sa...

God kveld:)
Jeg må si bare en ting altså. Din mor har en flott og ungdommelig stil vil jeg si. Skikkelig kreativ. Og speilet og børstene var jo bare utrolig fine da.
Jeg er veldig glad i å se hvordan andre har det. Blir skikkelig inspirert da:)
Ha en flott kveld videre.
Klem Elin!

Sologbolig sa...

Så fint det var her. Stilig soverom og sonne børster/speil er jo bare så fine. Ha ein hyggelig kveld!

My home is my Castle sa...

Så fint hun har det :)
Skikkelig flott !!

De børstene var jo bare sååå nydelige :))

Ha en fin kveld

Som mine dager er sa...

Kjempefint soverom. Så gjennomført og stilig. Og det settet med speil, børste og kost var helt nydelig. Er så svak for slike ting, skjønner du.

Helt enig: vi blogger om det vi vil, så lar vi bedrevitere og andre anonyme bæsje på leggen med sine uttalelser ;-)

Klem.

Vakkert Liv sa...

Så flott soverom din mor har. Slike børster og speil husker jeg farmor også hadde!! Koselig :)

Jorunn sa...

Ja her var det jammen fint! Likte kjempegodt grenene med prismer i! Og selvsagt børstesettet! Blir spennende å se bilder fra stuen også.

Mitt hvite hus sa...

Wow så lekkert soverom moren din har:O=) Dette var virkelig gjennom ført og delikat. Det gamle settet med børste og speil ,,helt nydelig=)

Nyt kvelden Klem =)

mali-mo sa...

Hei! Klart du kan linke til meg, bare koselig det kan du skjønne ;)

Syns den prismegreinen var så flott! Kjempegod ide og så fint gjennomført. Knall!

Og det toalettsettet var jo helt eventyrlig. Jeg fant et lignende, bare mindre forseggjort, på et loppis en gang. Duste-meg stod og tenkte meg om, for det var priset ganske høyt på fastpris. Og da ble det selvsagt snappet av noen mer handlekraftig enn meg ; Men tenker på det ennå.... ;) Ha en fin kveld!

prinsesselinn sa...

snakk om at gamlå har
en kul mor da !kjempefint var det:)
hils og si det,
turene var kjempefine.
eneste dritr var at en bølge kom og skyllet over alle tingene våre på stranden og ALt ble søkk vått!
kjiipt, kameraet mitt bleødelagt så jeg får ikke tatt bilde av alle de fine tingene jeg har kjøpt... buhu,,, men men, får låne meg et kamera etterhvert eller noe...
Håper du har hatt det fint og at dagene fra mot helgen blir superbra:_)

Torunn sa...

Sprek mor du ha, må jeg si! Flott!!

Takk for hyggelig kommentar hos meg i dag (i dag også :-)). Prøver å roe meg liutt i forhold til denne diskusjonen nå, men jammen blir jeg litt småhissig igjen når jeg leser anonym sin kommentar i ditt forrige innlegg....
Hva er alt dette tullet for noe???

Blir litt matt jeg da..

Klem Torunn

FO - 2 sa...

Din mor har det iallefall koselig på soverommet. Der må det være herlig å krype under dyna ja! :)))

*Hege*-mine små skatter sa...

Så flott soverom da:) Kjempefint var det:)

Akkurat sånn speil og børste har svigermor liggende til pynt også-de er så koselige!!

Anne sa...

Spennende gitt..., men ble nesten trett jeg :-)

Miamor sa...

Skal si hu har sansen!! Skjønner hvem du har arva sansen for det vakre fra!!!

Sitter her på hotellet i Stavanger jeg da...etter en særdeles vakker tur i dag fra Bergen!! Skal til Lyngdal i morgen og håper at været holder seg!!!
Ha det best!!

Unknown sa...

Så lekkert soverom, sånn vil eg og ha... Prismegreinene var berre SÅÅ flotte, for ikkje å snakke om børstesettet:0)
Ja eg håpar verkeleg at eg kan få orden på fotoapparatet, føler meg heilt hjelpelaus utan...du kan tru det er mykje eg har lyst til å ta bilde av og blogge om;0)

CosiFanTutta sa...

Kjempestilig og gjennomført - hils henne å si det :o)
Jeg må innrømme at det er sjeldent sengen blir så fint dandert til hverdags - nåja, ikke til fest heller. Det er stort sett ikke på soverommet festen foregår, hehe. Nok om det :o) Ha en fin kveld!

Daisys home sa...

Ja dette var et kjempefint soverom.Du må hilse og si at dette kan ho!Stilig.

Synnøve sa...

Så fint soverom mora di har. Gleder meg til og se stua.

krinkelkroken sa...

Ungdommelig og lekkert soverom!
Det var utrolig mye fint i den living avisen synes jeg...likte absolutt de spisestuestolene:)

charm design sa...

her ser man hvem gamlå har arvet interiør interressen sin av...så flink mamma du har,her var det jo lekkert.

Torunn sa...

Er det ikke et søppelbøttesymbol under kommentaren??? Det skal være det og da skal det være bare å trykke på den.....trur eg .-)

Hiver meg rundt og lager middag til mine håpefulle nå og kommer tilbake til deg senere!

KLEM

Smineset sa...

Nydelig rom og nydelige bilder! Må si du har en kreativ mor!

Ønsker deg en strålende kveld! ;-)

Vibeke sa...

Så flott soverom!
Tusen takk for koselig hilsen på blogge min, glad jeg er på bloggrollen din :o)
Skal hilse fra sambo og takke for bursdagshilsen!Det indiske måltidet var helt nydelig, vi storkoste oss :o)

Klem

ceciliegrut sa...

Tusen takk for så koslig hilsen :o) Vi har en slik nabo her jeg bor nå også. Og Maisi er allerede blitt så glad i å banke på døren hennes :o) Må bare passe på at hun ikke FÅR noe hver gang.. Hun er så søt, og sier alltid at hun elsker at det begynner å bli flere unger (igjen) i nabolaget. De elste som har flyttet hjemmefra var også mye på besøk hos henne :o) Hagen hennes ligger ved siden av vår, uten gjerde.Og hun tilbyr alltid plassen hvis vi skal ha store hagefester ol. Koselig! Det har så mye å si, å ha koselige naboer! Da trives man godt da ;o)

Klem

Mari sa...

Ser ut til at interessen har gått i arv :) Koselig hadde hun det :)

Du skal nok få din dose av bryllupsforberedelser :)

Klem M

GundaM sa...

Javisst er det koselig å se hvordan andre har det, det er jo derfor vi kikker;)))

Ser din mor har blikket ja;0)

takk for positiv kommentar inne hos meg;)

Klemz

Anka sa...

Først må jeg bare si: "Wow, så mange komentarer du får" så koselig:-D Ser interessen ligger i familien. Børstene fra din mormor var helt nydlige. Artig og ha ting med litt historie. God natt.

Anonym sa...

Så mye fint :-)

@__EY__ sa...

"Morsomt",

og jeg vil gjerne se
morå til Gamlå si ståva
også ; )

God helg.

Min Verden sa...

Kjempefint! Det er koselig å se hvordan andre har det. Bloggen din er kjempefin :) God helg. Hanne

hvorfor ikke... sa...

JA, mer, mer, mer! Dette liker vi!

 

blogger templates | Make Money Online